25.7.12

I GOT BUSTED SO I USED MY ONE PHONE CALL TO DEDICATE A SONG TO YOU ON THE RADIO

 mötte upp mor i göteborg i måndags och köpte nytt till stugan och stötte på Ernst lite sådär.
 kom fram till stugan till sist och jag älskar att det alltid har ändrats när man kommer dit. det ser aldrig likadant ut. 
 Efter att ha sovit i två timmar den natten väckte mamma mig för att åka på loppis. jag hade på mig mina nya shorts och skor.
 Åkte hem igen och placerade ut de få fynden.
 gott
 det var verkligen sommarvärme så jag spenderade lite tid här.
 mer stuga. köket
 att köpa gamla böcker och hitta texter som ovan är så himla bra.
 Det bästa med att bo i ett garage är att kunna öppna upp dörrarna och ha en världsbra utsikt och kunna sitta inne på sitt golv, läsa och sola samtidigt. 
 hann med god mat innan jag åkte tillbaka till borås igen. där mötte jag upp rebecka, melina, cajsa, ellinor och carolina. vi satte oss på viskans uteservering och tog igen tid. 

1 kommentar:

  1. din stuga. finner inga ord.



    PS. jag måste typ vara din trognaste kommenterare. DS

    SvaraRadera