27.5.12

SATELLITE´S GONE WAY UP TO MARS, SOON IT WILL BE FILLED WITH PARKING CARS

I Fredags var det äntligen dags för studenten här. Det hela började i simhallen där det bjöds på sång, dans och en massa tal. 
Sedan det traditionella utspringet med mängder av konfetti.
Bästa studenten
Åka flak såklart.
Vi hade tid över innan vi skulle hem till våra studenter så jag, Elin och Viktoria satte oss på det nyrenoverade torgstallet för påfyllning.
 Sedan så var det dags att bege oss ut till Fanny för att fira henne lite extra.
 När Fanny skulle in till staden för att festa vidare med de andra studenterna så begav jag mig istället till Äspered för att träffa några av mina finaste flickor. De hade tidigare varit ute på sjön så alla var härligt blöta och frusna när jag kom fram.
 Jag var mätt på studentbuffé så jag nöjde mig med melon och popcorn medan de andra körde igång grillen.
 Cajsa-Stina och Matilda.
 Till sist så bjöds det på nattdopp för en del.
 På lördagen vaknade jag upp med Fanny bredvid mig och vi spenderade halva dagen liggandes på balkongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar