1.10.11

FASHIONDAYS

 i Torsdags gick våran klass på FashionDays i Borås. Vi gick först på en föreläsning om Eton, sedan på Nordic Fabric Fair, och Show up Fashion Store. Efter det så gick vi några till Veras. Där satte jag mig mest och vilade i deras soffa. Det var dock mer att se men jag var tvungen att åka hem på grund av sömnbrist.  Jag blev så otroligt inspirerad och absolut älskar den vita, transparenta kostymen. Den vann även Show up Fashion Store.
Även igår var vi på FashionDays. Först på en föreläsning som hette "Klirr i Kassan!" och sedan gick endast några i klassen först till Viskan för lite kaffe och sedan en visning med Gunilla Ponten. Det har varit två bra dagar. 
I kväll blir det dags för min första ulricehamnsfest sedan jag började i Borås. Ska bli så trevligt att träffa en  massa personer som jag inte har träffat på länge. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar