25.9.11


Har du kramat någon idag? - yes
Dagens klädsel? – Min stora tröja från monki. Söndag ni vet
Vad är din favortit låt just nu? -  your eyes, eller 5 years time(sweets for my sweets). eller all a andra låtar på min spellista med 608 låtar.
Vad längtar du tills? - torsdag, lördag, tre år framöver då jag ska ut i världen. 

Tycker du att det är mysigt med kramar? - ohja! om ni möter mig får ni gärna gå fram och ge mig en. Är aldrig emot det
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -  från cheyenne: "Jag fick med mig Håkan, Ängel och lite småprylar :) själv? "
Favoritstad? – Göteborg, och Paris(tror jag)
Favoritämne i skolan? – Historia eller konstarterna och samhället
Senaste gången du var i göteborg? – Igår
Blåa ögon eller bruna? – Båda. David Bowie ftw! Det var första gången någonsin som jag har skrivit ftw
Randigt eller prickigt? – Beror på, båda är fint. Nu säger jag prickigt.
Vad gör dig glad? – mina vänner, nya vänner, mysiga cafeer, konserter, göteborg, spårvagnar och te.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? – ett nytt objektiv hade varit fint.  Eller en resa eller liknande
Vad är det bästa som har hänt dig? – Att jag föddes antar jag :)

Något att göra en söndagskväll. Tog den från julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar