21.2.11

 idag räknade vi ut att det är 8 veckor kvar tills vi får vara lediga igen. jag orkar inte ens räkna med helgerna som kommer vara för på dem försöker jag bara ta igen energi ungefär. men vad jag försöker säga är att jag orkar verkligen inte, det var första dagen i skolan idag men jag sitter ändå här och deppar över allt som är kvar. jag har kommit in i mina vanliga rutiner, och jag vet att dagarna bara kommer försvinna, de här dagarna kommer jag aldrig minnas om en vecka. de här dagarna existerar nästan inte. snart kan jag inte se någon skillnad på dröm och verklighet när jag vaknar. jag låter deppig men ville dela lite med er

2 kommentarer:

  1. åh, det där med att inte kunna skilja på dröm och verklighet. det kan inte jag heller. ibland när jag vaknar är jag helt yr och vet varken ut eller in.
    mm, fina bilder också.

    SvaraRadera
  2. skönt att höra att man inte är ensam! ibland är det läskigt

    SvaraRadera