10.3.10

ANNA MATTIASSON 15 VÅRAR


denna dagen tillängnas min fina vän anna. tänkte även skriva en liten text om henne här. den tjejen var min allra bästa vän när vi båda var mindre. vi gjorde nästan allt tillsammans. men sedan började vi båda skolan hamnade i olika klasser och tappade kontakten lite. vi fick tillbaka kontakten mycket bra igen en sommar med moa och elin också och efter det har hon alltid funnits där. den hära anna betyder mycket för mig och hon gör min dag varje gång vi träffas. så nu vet ni och jag slänger in ett litet puss och grattis till henne härifrån. och bilden på henne är något otroligt fin

2 kommentarer:

  1. åh tack amelia! tack för att du finns säger jag bara, du betyder mycket med! :) vi måste hitta på något snart igen, alltid lika kul :D tack igen ameliooooooooo! :)

    SvaraRadera
  2. den bilden är väldigt snygg och grattis på henne!

    SvaraRadera