17.1.10

FAR BEYOND..


saker och ting har börjat bli rätt seriöst i mitt liv helt i onödan. eller kankse inte helt i onödan men så som jag är så måste jag alltid ha min framtid planerad. och i det ingår ju gymnastiet och just nu är det ju dom som är ett år äldre än mig som ska välja men samtidigt som dom fick info och tips passade jag på att även fixa det så nu har jag checkat omkring rätt mycket. och hur det ligger till just nu är jag inställd på ett i stockholm. och jag kommer inte ändra mig i första hand, det vet jag. och jag vet hur mitt liv hade ändrats helt och hållet och att rätt mycket hade blivit jobbigt. men som sagt det är ett helt år kvar så jag får se vad jag gör. och ja jag är lite halvt patetisk när jag håller på att förplanera så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar